Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W porównaniu ze styczniem 2011 roku sprzedaż marki Volkswagen Samochody Osobowe wzrosła o 27,8 procent - klientom przekazano 1 710 samochodów (2011: 1 338).

Najpopularniejszym modelem był niezmiennie Golf (35,8 procent), drugie miejsce zajęło Polo (26,7 procent), trzecim najchętniej kupowanym modelem był Passat (18,2 procent), czwarte miejsce zajmuje Tiguan (6,4 procent) oraz piąte miejsce Jetta (5,8 procent).

„Marka Volkswagen Samochody Osobowe rozpoczęła rok 2012 bardzo dobrym wynikiem sprzedaży w styczniu. Zanotowaliśmy wzrost o niemal 30 procent. Udział marki w polskim rynku rejestracji wyniósł 6,41 procent. Po dobrym początku spoglądamy z optymizmem w przyszłość” - skomentował dyrektor marki Volkswagen w Polsce, Karol Obiegły.

Volkswagen Samochody Użytkowe
Zdecydowanie wzrosła w sprzedaż w Polsce, w styczniu 2012 klientów znalazło 380 samochodów użytkowych Volkswagena, to o 27,1% więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MESH Works Inc.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.