Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
AutomotiveSuppliers.pl zaprasza na szkolenia z zakresu: "Zachwycony i lojalny klient" oraz "Negocjacje ze związkami zawodowymi w branży motoryzacyjnej".

 



Szkolenie "Zachwycony i lojalny klient" odbędzie się w dniach 27-28.01.2011 w Warszawie. Program szkolenia:
  • Klient premium - jego znaczenie dla przedsiębiorstwa
  • Obsługa klienta premium jako wysiłek całej firmy
  • Modele procesu obsługi
  • Kultura obsługi - Budowanie systemu obsługi oparte na wartościach
  • Kultura obsługi - Budowanie relacji z klientem w oparciu o wspólne wartości
  • Efekt WOW - psychologiczne podstawy oraz ekonomiczne znaczenie
  • Kupowanie jako proces emocjonalnego zaangażowania
  • Użyteczność i doświadczenie w korzystaniu z towarów i usług
  • Generowanie oraz zaspokajanie potrzeb klienta
  • Wartości i relacje w rozmowie bezpośredniej z klientem
  • Zespołowa Obsługa klienta premium


Szkolenie "Negocjacje ze związkami zawodowymi w branży motoryzacyjnej" odbędzie się w dniach 03-04.02.2011 w Warszawie. Program szkolenia:

  • Źródła trudności w negocjacjach
  • Analiza negocjacyjna - współzależności perspektywa czasowa
  • Analiza własnego stylu negocjacyjnego
  • Analiza sytuacji Drugiej Strony
  • Strategie negocjacyjne - rodzaje i ich zastosowanie
  • Przełamanie barier
  • Współpraca i współzawodnictwo w przedsiębiorstwie
  • Określanie Polityki Negocjacyjnej firmy oraz Związku Zawodowego
  • Kontekst negocjacji - wpływ otoczenia na zachowanie stron oraz mandat negocjacyjny
  • Zarządzanie negocjacjami


Trenerem na obydwu szkoleniach będzie Victor Martinez Reyes - specjalny gość z USA (szkolenia w języku polskim).

Więcej o szkoleniach: "Zachwycony i lojalny klient", "Negocjacje ze związkami zawodowymi w branży motoryzacyjnej".

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.