AutomotiveSuppliers.pl zaprasza na szkolenia z zakresu: "Zachwycony i lojalny klient" oraz "Negocjacje ze związkami zawodowymi w branży motoryzacyjnej".
Szkolenie "Zachwycony i lojalny klient" odbędzie się w dniach 27-28.01.2011 w Warszawie. Program szkolenia:
Szkolenie "Zachwycony i lojalny klient" odbędzie się w dniach 27-28.01.2011 w Warszawie. Program szkolenia:
- Klient premium - jego znaczenie dla przedsiębiorstwa
- Obsługa klienta premium jako wysiłek całej firmy
- Modele procesu obsługi
- Kultura obsługi - Budowanie systemu obsługi oparte na wartościach
- Kultura obsługi - Budowanie relacji z klientem w oparciu o wspólne wartości
- Efekt WOW - psychologiczne podstawy oraz ekonomiczne znaczenie
- Kupowanie jako proces emocjonalnego zaangażowania
- Użyteczność i doświadczenie w korzystaniu z towarów i usług
- Generowanie oraz zaspokajanie potrzeb klienta
- Wartości i relacje w rozmowie bezpośredniej z klientem
- Zespołowa Obsługa klienta premium
Szkolenie "Negocjacje ze związkami zawodowymi w branży motoryzacyjnej" odbędzie się w dniach 03-04.02.2011 w Warszawie. Program szkolenia:
- Źródła trudności w negocjacjach
- Analiza negocjacyjna - współzależności perspektywa czasowa
- Analiza własnego stylu negocjacyjnego
- Analiza sytuacji Drugiej Strony
- Strategie negocjacyjne - rodzaje i ich zastosowanie
- Przełamanie barier
- Współpraca i współzawodnictwo w przedsiębiorstwie
- Określanie Polityki Negocjacyjnej firmy oraz Związku Zawodowego
- Kontekst negocjacji - wpływ otoczenia na zachowanie stron oraz mandat negocjacyjny
- Zarządzanie negocjacjami
Trenerem na obydwu szkoleniach będzie Victor Martinez Reyes - specjalny gość z USA (szkolenia w języku polskim).
Więcej o szkoleniach: "Zachwycony i lojalny klient", "Negocjacje ze związkami zawodowymi w branży motoryzacyjnej".