Takoni
Stokvis Tapes
VIA
BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW, modele: Seria 2 Active Tourer (U06) i X1 (U11), wyprodukowanych w Niemczech, część tylnego pasa bezpieczeństwa, około 5 cm, może być zakleszczona pod elementem wykończeniowym słupka C.

W przypadku zakleszczonego pasa można go zwolnić, pociągając mocno. W razie wypadku, siła ruchu do przodu może zwolnić pas bezpieczeństwa dopiero po wyzwoleniu napinacza pasa bezpieczeństwa. Może to zwiększać ryzyko obrażeń pasażerów z tyłu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 993 pojazdy.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu kontroli pasów bezpieczeństwa tylnego siedzenia.
0
Udostępniono
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

QualityHUB24
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS