Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Przedsiębiorca Stellantis Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Chevrolet Spark MY 2010 – 2015, wyprodukowanych w Korei Południowej, dźwignia dodatkowego zatrzasku pokrywy komory silnika może przedwcześnie skorodować na czopie.

W przypadku dużej korozji dodatkowy zatrzask zaczepu może zablokować się w niewłaściwym położeniu i nie zatrzasnąć się prawidłowo. W skrajnym przypadku pokrywa komory silnika pojazdu może się niespodziewanie otworzyć w trakcie jazdy powodując ryzyko kolizji.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 6 710 pojazdów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną zaproszeni listownie do Autoryzowanych Stacji Obsługi w celu wymiany zespołu zaczepu pokrywy komory silnika i zespołu zatrzasku pokrywy komory silnika. Nowe zespoły mają powłokę ochronną o zwiększonej odporności na korozję.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Etyfol
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
YETICO S.A.