Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Przedsiębiorcy AUTO FUS GROUP Sp. j. oraz TEAM Sp. z o.o., powiadomili Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach terenowych z napędem na cztery koła marki INEOS Grenadier, MY23 i MY24, wyprodukowanych we Francji, podczas montażu mogły zostać użyte nieprawidłowe nakrętki nieblokujące przegubu kulowego drążka kierowniczego zamiast nakrętek blokujących.

Może to z czasem spowodować poluzowanie nakrętki lub jej całkowite odkręcenie. Jeśli nakrętka poluzuje się do punktu, w którym zostanie zgubiona, przegub kulowy drążka kierowniczego może zostać odłączony od zwrotnicy.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 8 pojazdów.

Przedsiębiorcy zadeklarowali, że właściciele wszystkich pojazdów sprzedanych na rynku polskim zostaną poinformowani o ogłoszonej kampanii. Działanie polega na kontroli i w razie potrzeby wymianie nakrętek nieblokujących na nakrętki blokujące.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
YETICO S.A.