Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Przedsiębiorca Toyota Central Europe Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota, modele: Proace City oraz Proace City BEV wyprodukowanych w Hiszpanii od 02.12.2019 r. do 30.06.2022 r. urządzenie telematyczne systemu e-Call może nie zawsze działać zgodnie z wymaganiami.

Istnieje ryzyko, że w niektórych punktach przyjmowania zgłoszeń o wypadkach (PSAP) funkcja automatycznego oddzwaniania z PSAP do pojazdu może nie działać. W konsekwencji istnieje możliwość, że PSAP nie będzie w stanie automatycznie ponownie nawiązać połączenia z pojazdem, jeśli początkowe połączenie zostało zakończone.

Kampanią naprawczą objęte są w Polsce 10 894 samochody.

Przedsiębiorca zadeklarował, że oprogramowanie urządzenia telematycznego e-call zostanie zdalnie zaktualizowane za pośrednictwem Over the Air (OTA). W razie potrzeby urządzenie telematyczne zostanie wymienione.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RABUGINO Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
Craemer GmbH
Deltax Programming Sp. z o.o.