Poinformowano, że w ww. samochody wyposażone są w przednie poduszki powietrzne pasażera z napełniaczami, które według powiadomienia złożonego przez ich producenta, tj. firmę Takata, mogły zostać w procesie produkcji napełnione niewłaściwie wytworzonym materiałem. W razie odpalenia poduszki podczas kolizji może nieprawidłowo przebiegać proces napełniania poduszki, zwiększając ryzyko obrażeń pasażera. Ponadto w niektórych modelach wyposażonych w poduszki uruchamiane jednostopniowo (wyprodukowanie przez Takatę) w miarę upływu czasu wzrasta ryzyko przedostawania się wilgoci do wnętrza napełniacza. Wpływ wzrostu wilgotności wewnątrz poduszki pasażera na przebieg procesu jej uruchomienia nie jest znany.
Kampanią naprawczą objęte są w Polsce 23 543 samochody (lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią).
Przedsiębiorca zadeklarował, że samochody wyposażone w przednie poduszki pasażera uruchamiane jednostopniowo będą podlegały próbie szczelności napełniacza. Jeżeli napełniacz okaże się nieszczelny, zostanie wymieniony natychmiast. W pozostałych przypadkach, samochód zostanie zwrócony klientowi bez wymiany napełniacza, a napełniacz zostanie wymieniony w terminie późniejszym, kiedy będzie dostępna odpowiednia ilość zmodyfikowanych części. W odpowiednim czasie właściciele tych samochodów zostaną zaproszeni na wymianę napełniaczy.