Przy dużej prędkości jazdy i przy dużym obciążeniu samochodu tylna prawa osłona nadkola może zetknąć się z przewodem hamulcowym. Takie wielokrotnie powtarzające się zetknięcia mogą doprowadzić do zużycia zewnętrznej osłony zabezpieczającej przewód hamulcowy, uszkodzić oplot wewnętrznego wzmocnienia i w ekstremalnym przypadku spowodować przedziurawienie przewodu, co z kolei może doprowadzić do wycieku płynu hamulcowego z jednego z dwóch obwodów hydraulicznych, co dla kierowcy zazwyczaj objawia się w postaci zwiększonego skoku pedału hamulca oraz zaświeceniem się lampki ostrzegającej o uszkodzeniu układu hamulcowego.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 16 042 pojazdy. Lista numerów VIN w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami pojazdów objętych akcją, w celu zamontowania wspornika podtrzymującego na osłonie tylnego prawego nadkola.