Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
uokik_new_logoPrzedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Mazda:
  • 323/323F – modele BG, BA, BB, BC, CB,
  • 626/MX-6 modele GE, GF,
  • 121 – model DB,
  • Demio – model DW,
  • MX-3 - model EC,
  • MPV – model LV,
  • 929 – model HD,
wyprodukowanych w Japonii i Stanach Zjednoczonych w latach 1989 - 2002, mogło wystąpić nałożenie w czasie produkcji zbyt dużej ilości smaru na styki elektryczne wewnątrz włącznika zapłonu. Z upływem czasu, na skutek ciepła wytwarzanego przez iskrzenie podczas używania włącznika, mogło dojść do zwęglenia smaru, który mógł gromadzić się na stykach (ruchomym i nieruchomym), zmniejszając właściwości izolacyjne wewnątrz włącznika. Wraz z upływem czasu styki mogą zacząć - bez jakiegokolwiek działania na włącznik zapłonu - przewodzić prąd elektryczny, co może spowodować wydzielanie ciepła przez włącznik objawiające się wydobywaniem dymu i powodując niebezpieczeństwo powstania pożaru.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 4 729 pojazdów. Przedsiębiorca zadeklarował, że Autoryzowane Stacje Obsługi będą naprawiały tę wadę także w pojazdach sprowadzonych do Polski poza oficjalną siecią sprzedaży firmy Mazda. Lista zakresów numerów VIN oraz lat produkcji dla poszczególnych modeli znajduje się w załączniku.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MESH Works Inc.
METCHEM Sp. z o.o.
FABER CNC
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Etyfol
Etisoft Sp. z o.o.