Georg Utz (do 31 grudnia 2019)
Stokvis Tapes (do 8 styczeń 2020)
MotoSolutions do 27.11
VIA (do 31 grudnia 2019 r.)
GALWANO PARTNERS do 03.02.2020
MTM (do 10. stycznia 2020)
TUV SUD (do 30 listopada 2019 r.)
ITA do 31.01.2020
Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota oraz Lexus, pojawiła się awaria.

Samochody marki Toyota, modele: Auris, Avensis, C-HR, Prius oraz marki Lexus NX200T/300H, wyprodukowane w Japonii, Wielkiej Brytanii i Turcji od 25.09.2015 r. do 02.04.2019 r., wyposażone zostały w zestawy tapicerek foteli zastępujące poszycia montowane fabrycznie. Zestawy te zostały zamontowane w centrach logistycznych lub w Autoryzowanych Stacjach Dilerskich. Zestaw montażowy obejmuje tapicerkę przeznaczoną na oba przednie fotele samochodu. Poszycia foteli różnią się budową w zależności od przewidzianego miejsca montażu (strona kierowcy lub pasażera). Zostały one zaprojektowane w taki sposób, aby doszło do ich rozerwania podczas napełniania bocznej poduszki powietrznej montowanej w fotelach przednich. Podczas instalacji zestawu tapicerki istnieje możliwość montażu poszycia na niewłaściwym fotelu. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, w momencie aktywacji poduszki powietrznej, tapicerka może uniemożliwić prawidłowe napełnienie bocznej poduszki powietrznej zamontowanej w fotelu zwiększając tym samym ryzyko odniesienia obrażeń w razie wypadku.

Kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 5 515 samochodów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu weryfikacji sposobu montażu tapicerki foteli przednich, a w razie stwierdzenia nieprawidłowości wymiany odpowiednich poszyć.

0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

SIROPOL Sp. z o. o.
 RGH Rubber & Plastics Ltd
Paks'D Sp. z o.o.
Guhring sp. z o.o.
TENTE Sp. z o.o.
ZEM Sp. z o.o.