Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
uokik_new_logoPrzedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Mercedes Klasy E (Typ 213) z kodem wyposażenia U10 (Weight Sensing System), skutkiem błędu montażowego, moduł sterujący systemu rozpoznawania zajętego przedniego fotela pasażera mógł zostać zamontowany nieprawidłowo, co w przypadku ustawienia fotela w obszarze tylnego/dolnego położenia mogłoby powodować załamanie przewodu ciśnieniowego, a przez to błędne rozpoznawanie masy pasażera.

Dynamiczny algorytm mógłby podczas jazdy zakwalifikować pasażera jako fotelik dziecięcy i zdezaktywować jego poduszkę powietrzną, co w razie wypadku znacznie zwiększyłoby niebezpieczeństwo urazu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 578 pojazdów. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu sprawdzenia ułożenia elastycznego przewodu ciśnieniowego modułu sterującego rozpoznawania zajętego fotela pod przednim siedzeniem pasażera.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

TIMRET Sp. z o.o.
GABEC
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
WAMECH P. A. WĄSIK Sp. J.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.