Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
uokik_new_logo Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota, wyprodukowanych we Francji pojawiła się awaria.
 
W samochodach Toyota, modele:  Proace, Proace Verso:
 
 1. od 03/03/2016 r.do 20/11/2018 r., w przypadku wystąpienia nadmiernej siły uderzenia działającej na koło (pochodzącej np. od najechania na krawężnik, wjechania z duża prędkością w ubytek w nawierzchni itp.), moment dokręcenia połączenia gwintowego sworznia wahacza do zwrotnicy może zostać zmniejszony. Na skutek tego, wraz z upływem czasu istnieje ryzyko, że proces zmniejszania momentu dokręcenia może postępować dalej. W ostateczności może dojść do odłączenia sworznia do zwrotnicy. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, kierowca może doświadczyć pewnych trudności związanych z kontrolowaniem pojazdu.

2. od 11/03/2016 do 03/04/2018 koło pasowe sprężarki układu klimatyzacji w określonych warunkach może ulec uszkodzeniu. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, koło pasowe ulegnie rozdzieleniu na dwa elementy, które będą obracały się wokół siebie. W efekcie czego wydzielane zostanie ciepło. Może to doprowadzić do uszkodzenia sąsiednich części.

3. od 04/10/2016 do 28/09/2018 jedna ze śrub mocujących wahacz przedniego zawieszenia do podwozia może być zdeformowana / rozciągnięta. Może to skutkować pęknięciem śruby. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, powstaje ryzyko, że wahacz przedniego zawieszenia może odłączyć się od podwozia w trakcie jazdy. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, kierowca może doświadczyć pewnych trudności związanych z kontrolowaniem pojazdu.

4. od 27/10/2016 do 11/10/2018 mocowanie przekładni kierowniczej może być uszkodzone. Jeśli taka sytuacja ma miejsce powstaje ryzyko, że przekładnia kierownicza może odłączyć się w trakcie jazdy. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, kierowca może doświadczyć pewnych trudności związanych z kontrolowaniem pojazdu.

5. od 22/10/2016 do 20/10/2018 śruby (x4) mocujące wahacz tylnego zawieszenia do podwozia mogą być zdeformowane / rozciągnięte. Może to skutkować pęknięciem śruby. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, powstaje ryzyko, że wahacz tylnego zawieszenia może odłączyć się od podwozia w trakcie jazdy. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, kierowca może doświadczyć pewnych trudności związanych z kontrolowaniem pojazdu.

Kampanią naprawczą objęte są w Polsce 3 222 samochody.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu dokonania stosownej naprawy.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Wirthwein Polska Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
RABUGINO Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
GREG-PLAST
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.