Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
W niespełna rok od rozpoczęcia projektu SKD-0 Zakład Zabudów Specjalnych wyekspediował do Rosji tysięcznego „Caddiego”.

SKD jest to system montażu samochodu, który polega na złożeniu zmontowanego już nadwozia z gotowymi elementami nadwozia zgodnie z normami koncernowymi. 10 czerwca 2009 roku Volkswagen Poznań wysłał pierwszy model Caddy do zakładu VW w Kałudze. Tysięczny wyekspediowany Caddy to znakomity pretekst do tego, aby w skrócie prześledzić losy całego projektu. Natychmiast po podjęciu decyzji o zlokalizowaniu produkcji SKD-0 na terenie Zakładu Zabudów Specjalnych w Zakładzie 4, rozpoczęły się kompleksowe przygotowania mające na celu przygotowanie projektu. Najważniejszymi elementami były zakupy nowych, specjalistycznych urządzeń a także skompletowanie zespołu.

Przygotowanie tysięcznego Caddy nie byłoby możliwe bez tak oddanego i kompetentnego zespołu, który w znacznej mierze przyczynił się do powyższego wyniku. Wart podkreślenia jest także fakt, że przygotowane przez nas samochody cieszą się w fabryce w Kałudze opinią najlepiej wyprodukowanych.

Jak mówi jeden z kierowników Działu Zabudów Specjalnych „Było mi bardzo miło, gdy w rozmowach z pracownikami VW Kaługa, chwalono nasz zakład za precyzję i dokładność montażu. W dużej mierze to zasługa naszego doświadczenia, jakie zdobywaliśmy przed laty pracując w VW Poznań przy pierwszych SKD-0. Od samego początku realizacji tego projektu mieliśmy przed oczami ważny cel - ZERO REKLAMACJI. I to się nam udało. Projekt potrwa jeszcze parę miesięcy, ale już dziś można powiedzieć, że jest to sukces.”
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Kempny Komponenty
TIMRET Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.