Zastąpi na tym stanowisku Petera Fahrniego, który obejmie podobną funkcję w Szwajcarii.
Wojciech Mieczkowski rozpoczął pracę w General Motors w 1994 roku w dziale sprzedaży. Od 2000 roku kierował Działem Obsługi Klienta ,tworząc i odpowiadając za jego oddział w Luton,w Wielkiej Brytanii. Od 2002 roku zsukcesem zarządzał Działem Sprzedaży Flotowej i Samochodów Dostawczych. W kwietniu 2006 roku przejął odpowiedzialność za wielomarkowy dział Obsługi Posprzedażnej marek Opel, Chevrolet i Saab. W 2009 zajął stanowisko dyrektora Obsługi Posprzedażnej Opla. W 2010 roku objął funkcję dyrektora Sprzedaży Opla, którą z powodzeniem pełni do dziś.
|
Jest żonaty, ma córkę. Pasjonuje się tenisem, aktywnie uczestnicząc w amatorskich rozgrywkach.