Polska
- Szczegóły
- Autor: UOKiK
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes Typu 117 (CLA), 176 (A), 246 (B), 242 (B-electric), 156 (GLA), 205 (C) i 253 (GLC) przy niedostatecznym uziemieniu kolumny kierownicy z jednoczesnym uszkodzeniem ścieżek przewodzenia w kasecie sprzęgacza obrotowego w module przełącznika kolumny kierownicy, w wyniku wyładowania elektrostatycznego mogłoby dojść do nieuzasadnionego uaktywnienia poduszki powietrznej kierowcy.
- Szczegóły
- Autor: Puls Biznesu (Małgorzata Grzegorczyk)
W 2017 r. specjalne strefy ekonomiczne wydały niemal o sto zezwoleń więcej niż w 2016 r. W tym roku to się raczej nie powtórzy, informuje "Puls Biznesu".
- Szczegóły
- Autor: AutomotiveSuppliers.pl, CADM Automotive
4 stycznia 2018 r., z mocą obowiązującą od 1 stycznia., spółka zależna Groclin S.A. tj. CADM Automotive Sp. z o.o. zawarła ze spółką Varroc Lighting Systems Sp. z o.o. umowę współpracy.
- Szczegóły
- Autor: AutomotiveSuppliers.pl, Industrias Alegre
Firma Industrias Alegre Poland zakończyła po zaledwie 3 miesiącach projekt rozbudowy zakładu w Kobierzycach o kolejne 6 tys. m2.
- Szczegóły
- Autor: Siemens
Jak szacują eksperci Siemens Finance, cyfrowa rewolucja może przynieść polskiemu przemysłowi motoryzacyjnemu 800 mln dolarów.
- Szczegóły
- Autor: Groclin S.A., AutomotiveSuppliers.pl
29 grudnia 2017 r. nastąpiło połączenie spółek zależnych GROCLIN S.A. tj. CADM AUTOMOTIVE Spółka z o.o. oraz CTRLCAD Sp. z o.o.
- Szczegóły
- Autor: PAIH
„Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to nazwa nowego projektu przeznaczonego dla sektora MŚP, realizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH).
- Szczegóły
- Autor: UOKiK
Przedsiębiorca IP Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Krakowie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach Infiniti Q50 (V37) i Q60 (CV37), z silnikiem benzynowym 3,0 litra z turbodoładowaniem (VR30DDTT), wyprodukowanych od 08.05.2015 r. do 07.09.2017 r. w Japonii, wskutek nieprawidłowego oprogramowania modułu sterowania silnikiem, w przypadku niektórych usterek automatycznej skrzyni biegów, które mogą mieć wpływ na poziom emisji spalin, może dojść do braku sygnalizacji usterki kierowcy (kontrolka MIL), a usterka nie będzie widoczna dla narzędzia diagnostycznego Consult III+ podczas kontroli w punkcie Infiniti.