Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
alt
Koncern Mitsubishi Motors Corporation (MMC) podał wyniki finansowe i statystyki sprzedaży za pierwszy kwartał podatkowy roku fiskalnego 2014, który kończy się 31 marca 2015 roku. Wszystkie wskaźniki zyskowności takie, jak przychód operacyjny (+93%), zwykły (+46%) oraz netto (+71%) osiągnęły w pierwszym kwartale rekordowe wartości a wolumen sprzedaży wzrósł o 4%. 

 
Firma MMC zanotowała skonsolidowaną sprzedaż netto o wartości 513,8 miliarda jenów za okres 1Q FY2014 (1.04.2014 – 30.06.2014), co oznacza wzrost o 25% lub 104,4 miliarda jenów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku podatkowego.
 
Firma MMC odnotowała przychód operacyjny o wartości 31 miliardów jenów, co oznacza wzrost o 93% lub 15 miliardów jenów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku podatkowego. Ów wzrost należy przypisać bogatszej ofercie modelowej, konsekwentnej polityce obniżania kosztów oraz korzystnej sytuacji na rynku walutowym.
 
Pozostałe wyniki to przychód zwykły o wartości 32,6 miliarda jenów, co oznacza wzrost o 46% lub 10,3 miliarda jenów rok do roku, oraz przychód netto równy 28,2 miliarda jenów, czyli wzrost o 71% lub 11,8 miliarda jenów rok do roku. Wszystkie wskaźniki zyskowności takie, jak przychód operacyjny, zwykły oraz netto osiągnęły w pierwszym kwartale rekordowe wartości. W szczególności warto podkreślić, iż przychód operacyjny za ww. okres piąty rok z rzędu notuje wzrost w pierwszym kwartale.
 
Łączny wolumen sprzedaży detalicznej za pierwszy kwartał podatkowy wyniósł 258 tys. sztuk, czyli wzrósł o 4% lub 9000 sztuk w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku podatkowego. Wolumeny sprzedaży w poszczególnych regionach prezentowały się następująco:
 
Japonia: Wolumen sprzedaży osiągnął w badanym okresie wartość 27 tys. sztuk, co oznacza zniżkę o 2% lub 1000 sztuk rok do roku. Mimo iż sprzedaż modeli minicar utrzymała się na tym samym poziomie, co w analogicznym okresie roku ubiegłego, spadek sprzedaży zarejestrowanych pojazdów w porównaniu rok do roku miał negatywny wpływ na łączne wyniki w tym regionie.
 
Ameryka Północna: Wolumen sprzedaży osiągnął w badanym okresie wartość 28 tys. sztuk, co oznacza zwyżkę o 22% lub 5000 sztuk rok do roku. Kluczowe były tu dobre wyniki sprzedaży nowej generacji SUV-a Outlander i kompaktowego modelu Mirage (Space Star) w USA oraz modelu Outlander Sport (ASX). Dwa pierwsze pojazdy zadebiutowały na rynku w roku podatkowym 2013.
 
Europa: Łączny wolumen sprzedaży osiągnął w badanym okresie wartość 52 tys. sztuk, co oznacza zwyżkę o 11% lub 5000 sztuk rok do roku, którą napędziła premiera modelu Outlander PHEV.
 
Azja: Wolumen sprzedaży osiągnął wartość 84 tys. sztuk, co oznacza zwyżkę o 3% lub 3000 sztuk rok do roku. Niższa sprzedaż w Tajlandii była splotem kilku czynników, głównie mniejszego zainteresowania nowymi pojazdami spowodowanego zakończeniem rządowego programu dopłat w grudniu 2012 roku, a także niestabilną sytuacją polityczną wywołaną zamachem stanu. Jednak na rynku chińskim zanotowano niewiarygodny wzrost sprzedaży, głównie za sprawą dobrych wyników GAC Mitsubishi Motors, które miały pozytywny wpływ na globalne wyniki w regionie.
 
Pozostałe regiony: Wolumen sprzedaży osiągnął wartość 67 tys. sztuk, co oznacza spadek o 4% lub 3000 sztuk rok do roku. Zwyżki sprzedaży na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce nie zdołały zrównoważyć spadków w Australii i Ameryce Łacińskiej, co przyczyniło się do globalnej zniżki sprzedaży w tym regionie.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GABEC
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
RABUGINO Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.