Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
nissan_logoFirma Nissan Mexicana ogłosiła, że wyniki ze sprzedaży w czerwcu dały 25,3% udziałów w rynku. Wynik ten przewyższył planowane osiągnięcia dzięki sprzedaży 19 843 samochodów w minionym miesiącu, co dało wzrost o 23% w porównaniu z tym samym miesiącem w ubiegłym roku.

Nissan umacnia swoją pozycję lidera w całym sektorze samochodowym w Meksyku i znajduje się już od 37 miesięcy na czele listy, oferując produkty cieszące się powodzeniem wśród konsumentów i działając w oparciu o jasną strategię biznesową skupioną na obsłudze klienta.

Osiągnięte wyniki za miesiąc sytuują Nissana wyżej o 5 351 sprzedanych sztuk pojazdów w porównaniu do jego największej konkurencji (6,8 punktów procentowych różnicy) oraz o 9 457 sztuk (12 punktów procentowych) w porównaniu do trzeciej konkurencyjnej marki.

Kluczem do sukcesu pozwalającym na osiągnięcie takich wyników za miesiąc są nadal modele produkcji krajowej, począwszy od lekkich samochodów ciężarowych NP300, których sprzedano 4 047 sztuk, poprzez pojazdy typu Nissan Versa - sprzedano 3 814 sztuk, Nissan Tiida sedan - 3 016 sztuk, Nissan Tsuru - 3 096 sztuk; Nissan March - 1 904 sztuk i wreszcie Nissan Sentra - 1 229 sztuk.

Sprzedaż tych samochodów krajowych, która wyniosła w sumie 17 106 sztuk, zwiększyła się o 21,3% w porównaniu z czerwcem 2011 r., kiedy sprzedano 14 101 pojazdów.

„Każdego miesiąca rynek meksykański pokazuje, że jest zainteresowanie produktami marki Nissan. W czerwcu osiągnęliśmy 25,3% udziałów w rynku i od początku roku mamy już 25,5% rynku, czyli ponad jedna czwarta sprzedawanych pojazdów w kraju pochodzi od nas. A wszystko dzięki już ponad 3-letniemu - przez 37 kolejnych miesięcy - wysiłkowi całego zespołu Nissana i sieci dystrybutorów zorientowanemu na świadczenie najlepszego serwisu sprzedażowego" - powiedział José Luis Valls, prezes i dyrektor generalny Nissan Mexicana.

Pięć modeli Nissana utrzymuje się na liście 10 najlepiej sprzedawanych samochodów w Meksyku w czerwcu 2012 r.: NP300, Versa, Tiida sedan, Tsuru i March, które stanowią ponad połowę sprzedaży najpopularniejszych w Meksyku modeli, co daje łącznie liczbę 15 877 sztuk (52%) w odniesieniu do 30 579 wszystkich sprzedanych pojazdów ujętych w Top 10 za czerwiec.

Sprzedaż łączna
Dzięki sprzedaży łącznej w roku kalendarzowym (od stycznia do czerwca) marka osiągnęła 25,5% udziałów w rynku, sprzedając 117 824 sztuk pojazdów, co dało wzrost o 18,2% w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego.

Od stycznia do czerwca różnica w sprzedaży między firmą Nissan a jaj największą konkurencją wyniosła 31 310 sztuk (6,8 punktu procentowego) oraz 56 367 sztuk (12,2 punktu procentowego) w odniesieniu do marki znajdującej się na trzecim miejscu.

Łączna sprzedaż wszystkich marek w sektorze w tym roku wyniosła dotychczas 462 239 sztuk, czyli o 11,9% więcej niż w tym samym okresie w roku 2011 r. Wzrost odnotowany przez Nissana był wyższy od średniej w przemyśle.
 
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Etyfol
SJM EUROSTAT SAS
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.