Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
ssangyong logoSsangyong Motor informuje, że firma sprzedała w czerwcu 2015 r. 12 372 samochodów: 8 420 na rynku krajowym w Korei i 3 952 w eksporcie.

Dzięki dużej popularności nowego Tivoli sprzedaż utrzymała tendencje wzrostowe, po raz kolejny przekraczając liczbę 12 tysięcy, a na rynku koreańskim SsangYong utrzymał pozycję lidera w liczbie sprzedanych samochodów.

Tivoli, który okazał się sensacją na rynku kompaktowych SUV-ów, otwiera listę najpopularniejszych modeli, z wynikiem 6.039 sprzedanych sztuk, z czego nabywcę znalazło 3 630 sztuk Tivoli w Korei i 2 409 na pozostałych rynkach. To już trzeci miesiąc z rzędu, kiedy sprzedaż Tivoli przekracza 5 tysięcy sztuk i pierwszy raz od premiery w styczniu b.r., kiedy przekroczyła ona 6 tys. sztuk.

Dzięki takim wynikom Tivoli, SsangYong odnotował najlepszy wynik sprzedaży na rynku krajowym od 2005 roku, podczas gdy w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost sprzedaży kontynuując trend zwyżkowy wzrósł o 63,3%.

Tak duże zainteresowanie modelami SsangYonga, a także intensywna promocja Tivoli, także w wersji diesla,  na rynkach strategicznych, w Europie i Chinach, przyczynia się do wzrostu eksportu.

W  tym celu SsangYong poczynając od maja b.r. organizuje w Europie oraz w Chinach szereg imprez promujących Tivoli, w tym m.in. uroczyste premiery oraz jazdy próbne w Tivoli we Włoszech, w Belgii oraz w Chinach.

SsangYong planuje prowadzić bardziej intensywne działania w celu zwiększenia swojego udziału w światowym rynku kompaktowych SUV-ów w oparciu o wzbogaconą linię oferowanych aut, w tym dieslowską wersję Tivoli.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

METCHEM Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.