Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Toyota osiągnęła sukces, gdy Amerykanie oznajmili, że elektroniczny system sterowania przepustnicą nie był powodem awarii, które spowodowały tragiczne wypadki, informuje "Rzeczpospolita".

Postępowanie wyjaśniające prowadzone przez 10 miesięcy przez amerykański urząd bezpieczenstwa ruchu drogowego NHTSA i agencję kosmiczną NASA pozwoliło dojść do przekonania, że niezamierzone przyspieszanie przez auta marek Toyota i Lexus nie było spowodowane wadą systemu elektronicznego.

Eksperci stwierdzili, że jedyną przyczyną przyspieszania tych samochodów, prowadząc do śmierci co najmniej 89 osób w wypadkach drogowych były dwa znane wcześniej wady mechaniczne: pedał gazu nie wracający w pierwotne położenie i mata podłogowa klinująca go w pewnej pozycji. To samo twierdził producent tych pojazdów.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ABC Colorex Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.