Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
W pierwszych trzech miesiącach 2013 roku Chevrolet sprzedał na całym świecie 1,18 miliona pojazdów, co oznacza dziesiąty z kolei rekordowy kwartał dla marki.

sukces sprzedażowy to przede wszystkim zasługa atrakcyjnej gamy modelowej, w skład której wchodzi m.in. kompaktowy Cruze, który od czasu debiutu na rynku w 2009 roku trafił w ręce ponad 2 milionów klientów.

W pierwszym kwartale roku 2013 firma General Motors Co. sprzedała ponad 2,36 miliona pojazdów, notując wzrost o 3,6% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2012. Tym samym tempo globalnego wzrostu firmy General Motors Co. przewyższa tempo wzrostu innych marek motoryzacyjnych, które wyniosło w omawianym okresie 1,5%.

„Chevrolet umacnia swoją pozycję na całym świecie, wykorzystując kompetencje koncernu GM w zakresie technologii i wzornictwa, aby dostarczyć odpowiednie produkty na odpowiednich rynkach”, powiedział Marc Reuss, prezes GM North America. „Model Cruze został opracowany z myślą o globalnych rynkach i zróżnicowanych warunkach eksploatacji,  w związku z czym możemy obecnie oferować nabywcom lepsze osiągi i większą wszechstronność, na przykład w postaci modelu Cruze Clean Turbo Diesel, który jeszcze w tym roku zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych”.

Chevrolet realizuje obecnie najbardziej agresywną strategię wprowadzania na rynek nowych modeli samochodów w historii, u podstaw której leży nowe globalne hasło marki „Find New Roads”, odzwierciedlające ducha pomysłowości zapisanego w genach Chevroleta. W najbliższym czasie w sprzedaży pojawi się dwadzieścia pięć nowych lub gruntownie zmodernizowanych samochodów, w tym nowa generacja Corvette Stingray oraz modele Silverado i Impala w USA, a także modele Spin, Trax, Orlando i Colorado na kilku największych rynkach świata.

W pierwszym kwartale tego roku Chevrolet sprzedał w USA ponad 469 000 samochodów, co oznacza wzrost o niemal 5%. Sprzedaż zmodernizowanego modelu Traverse wzrosła w omawianym kwartale o 22%, dzięki czemu udział koncernu GM w rynku crossoverów wzrósł do 2,5%.

Wzrost sprzedaży zanotowano również w Brazylii, gdzie firma sprzedała 141 000 aut, czyli o ponad 3% więcej, niż w zeszłym roku. Niemal 24% całkowitej sprzedaży w pierwszym kwartale stanowił model Onix. W Chinach w ręce klientów trafiło 165 000 samochodów, co oznacza wzrost o 2,5%, natomiast w Tajlandii zanotowano 14-procentowy wzrost sprzedaży do 17 000 pojazdów.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Nifco Poland Sp. z o.o.
BARIBAL Group
DSR S.A.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)