Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
volvoFord Motor Co poinformował w poniedziałek, dzień przed planowanych przedstawieniem planu ratunkowego, że może sprzedawać markę Volvo, ostatnią ze swoich europejskich spółek jedynego pozostałego europejskich marek.

Może to nastąpić za kilka miesięcy. Ford nabył Volvo w 1999 r. za 6,4 mld dolarów i na koniec zeszłego roku mark ta była wyceniana na podobną sumę.

Utrata szwedzkiego producenta samochodów oznaczałaby dla Forda cofnięcia o dwie dekady strategii dywersyfikacji poprzez zakup luksusowych marek europejskich.

Także w poniedziałek rząd Szwecji poinformował, że nie udzieli bezpośredniej pomocy Volvo jak i czy Saabowi, należącemu do GM, ponieważ przepisy Unii Europejskiej zakazują takich działań.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RADMOT Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Impel Group
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.