Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
hyundai logo Hyundai ogłosił wyniki finansowe po trzecim kwartale 2017 roku. Przychód ze sprzedaży w pierwszych 9 miesiącach zwiększył się o 4% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego i wyniósł 64,69 mld USD.

Zysk operacyjny Hyundaia to 3,42 mld USD.

Wielkość sprzedaży w tym okresie wyniosła 3,27 mln samochodów, co oznacza spadek o 6% rok do roku, jednak wysoki popyt na nowe modele w Korei i na innych rynkach pomógł zrekompensować niższą sprzedaż na rynku chińskim. Nie licząc Chin, globalny wolumen sprzedaży firmy od stycznia do września wzrósł o 3,2% w porównaniu z rokiem poprzednim i wyniósł 2,76 mln samochodów.

W trzecim kwartale (lipiec-wrzesień) zysk operacyjny wzrósł o 12,7% do 1,08 mld USD w porównaniu z 963 mln USD w 2016 roku, kiedy produkcję w Korei zakłóciły lokalne strajki.

Pomimo nieprzychylnych warunków biznesowych, firmie udało się zwiększyć sprzedaż w Korei i na innych rynkach wschodzących dzięki udanemu wprowadzeniu do sprzedaży nowych modeli: Grandeur (sedan),  KONA (SUV) i Genesis G70 (luksusowy sedan).

Hyundai planuje konsekwentnie poszerzać ofertę modeli w nowych segmentach i zwiększać liczbę dostaw modeli typu SUV, aby jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania Klientów. Firma będzie także silnie inwestować w badania i rozwój, aby zwiększyć przewagę konkurencyjną na rynkach globalnych i stać się liderem w zakresie mobilności przyszłości.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
DSR S.A.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.