Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
hyundai logoHyundai Motor Group i Rimac Automobili (Rimac) ogłosiły strategiczne partnerstwo mające na celu wzmocnienie zaangażowania Grupy w rozwój zelektryfikowanych pojazdów o sportowych osiągach.
 
W ramach nowego partnerstwa Hyundai i Kia zainwestują w firmę Rimac odpowiednio 64 mln EUR i 16 mln EUR, co daje łączną inwestycję w wysokości 80 mln EUR. Firmy będą ściśle ze sobą współpracować, aby opracować prototypy elektrycznej wersji sportowego samochodu koncepcyjnego Hyundai N oraz wysokowydajnego pojazdu elektrycznego z ogniwami paliwowymi, które następnie mają trafić na rynek.
 
csm hyundai-rimac-partnership-02-1610_1e63e11904
 
- Rimac to innowacyjna firma o wyjątkowych możliwościach w dziedzinie sportowych samochodów elektrycznych. Bogate doświadczenie we współpracy z producentami samochodów w połączeniu z technologicznym zapleczem sprawiają, że Rimac jest idealnym partnerem dla Hyundai Motor Group. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Rimac, której celem jest dążenie do czystej mobilności - powiedział Euisun Chung, Wiceprezes Wykonawczy Hyundai Motor Group.
 
Photo Hyundai Rimac Partnership_2
 
- Jesteśmy pod wrażeniem wizji Hyundai Motor Group, a także szybkości i zdecydowania prowadzonych działań tej firmy. Wierzymy, że nasze partnerstwo technologiczne stworzy wartość dodaną dla wszystkich Klientów. Rimac to wciąż młoda i stosunkowo mała, jednak szybko rozwijająca się firma. Postrzegamy Hyundai Motor Group jako pewnego inwestora i wierzymy, że współpraca umocni naszą pozycję jako dostawcy najwyższej jakości komponentów do elektryfikacji przemysłu - powiedział Mate Rimac, Założyciel i Dyrektor Generalny Rimac Automobili.
 
Firma Rimac została założona w Chorwacji w 2009 roku przez Mate Rimaca jako projekt garażowy z wizją zbudowania samochodu sportowego XXI wieku. Dzięki specjalistycznej wiedzy z zakresu wysokowydajnych elektrycznych układów napędowych oraz technologii sterowania i systemów akumulatorowych, firma szybko rozwinęła się w potentata technologicznego.
 
Hyundai Motor Group wykorzysta partnerstwo z Rimac jako jeden z elementów realizacji planu wprowadzenia do 2025 roku 44 modeli ekologicznych. Od momentu premiery w 2015 roku, marka Hyundai N samochodów o wysokich osiągach została już doceniona za sportowe modele i30 N i Veloster N.
 
- Chcemy budować samochody o wysokich osiągach, które są nie tylko szybkie i wydajne, ale także będą spełnieniem marzeń naszych Klientów o sportowym samochodzie. Naszym celem jest jednocześnie popularyzacja pojazdów elektrycznych i czystej mobilności, dzięki najwyższej klasy technologiom i innowacjom - powiedział Thomas Schemera, Wiceprezes Wykonawczy i Szef Działu Produktu Hyundai Motor Group.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RABUGINO Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
DSR S.A.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.