Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W niedzielę ruszyła w Stanach Zjednoczonych wielka kampania reklamowa Toyoty, która ma poprawić wizerunek firmy, nadszarpnięty usterką pedału gazu w jej pojazdach.

(..) Wcześniej Toyota ogłosiła, że w związku z problemem blokującego się pedału gazu do salonów powinni zgłosić się właściciele ponad 8 milionów samochodów na świecie. W USA dilerzy już zaczęli naprawy. A żeby szybko uporać się z problemem, zatrudnili dodatkowych mechaników i wydłużyli godziny pracy. Część salonów jest czynna nawet od siódmej rano do siódmej wieczorem. Koszt dodatkowych godzin pracy ma zrekompensować Toyota, ale i tak wielu dilerów ma już dość.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Sigfox Poland Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
QualityHUB24