Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Po premierze w Izraelu, nowy Fiat 500 kontynuuje swoją podróż dookoła świata, przybywając do Brazylii. W prezentacji samochodu wziął udział Olivier François, dyrektor generalny marki Fiat i dyrektor marketingu Grupy Stellantis.

Marka Fiat jest głęboko zakorzeniona w Brazylii: od około wieku partner biznesowy i pionier od lat 70. w rozwoju technologii Flex-Fuel w stosowaniu ekopaliw. Udział w rynku marki Fiat w Brazylii wynosi 22%. W Brazylii zaprezentowano nowego Fiata 500, który w ten sposób przekroczył Atlantyk, kontynuując swoją podróż rozpoczętą premierą modelu ponad miesiąc temu w Izraelu.

- Jestem dumny, że mogę uczestniczyć w tym wielkim dniu, kiedy nowy Fiat 500 debiutuje w Brazylii. To pierwszy transatlantycki rynek dla ikony Fiata, po pierwszej prezentacji poza Europą, która miała miejsce w Izraelu. To wydarzenie doskonale wpisuje się w długą historię Fiata w Brazylii, a dwa aspekty czynią go wyjątkowym. Po pierwsze, Brazylia to przecież drugi dom Fiata. Wystarczy pomyśleć o więzi, która łączy nas już od ponad 100 lat i strategicznym znaczeniu tego rynku, na którym Fiat jest liderem z udziałem na poziomie 22%. Po drugie, to właśnie tutaj, ponad 40 lat temu, zaczęliśmy rozwijać technologię Flex-Fuel w celu wykorzystania paliw alternatywnych, takich jak etanol, wyprzedzając o wiele lat kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem, które stanowią podstawę zielonej drogi i strategii marki. Fiat 500 to ikona zmian: stworzona, aby na nowo określić zrównoważoną mobilność miejską i stanowiąca punkt zwrotny, odgrywa kluczową rolę w przejściu na ekologię i przywiązaniu użytkowników do elektrycznej mobilności. Nasze motto brzmi bowiem: zielony jest tylko wtedy, gdy jest zielony dla wszystkich. To nasze zobowiązanie - powiedział Olivier François.

Brazylia jest największym rynkiem Fiata poza Europą. Marka Fiat jest obecnie liderem rynku z udziałem 22%, wzrost o 52% w stosunku do ubiegłego roku, częściowo dzięki niektórym nowym modelom, które sprzedały się w wyśmienitych ilościach: nowy pickup Strada, odświeżony w ubiegłym roku, odniósł natychmiast ogromny sukces, stając się najlepiej sprzedającym się modelem w Brazylii; średniej wielkości SUV Fiat Toro, odświeżony w kwietniu ubiegłego roku, zdobył uznanie klientów, odnotowując 25% wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednią generacją. A teraz kolej na nowego Fiata 500, który będzie dostępny w Brazylii w wersji wyposażenia Icon, z nadwoziem typu hatchback, oferując jazdę wspomaganą na poziomie 2 (ADAS), szybkie ładowanie prądem przemiennym o mocy 11 kW i funkcję szybkiego ładowania prądem stałym o mocy 85 kW, system multimedialny z ekranem o przekątnej 10,25” i bezprzewodową łączność z Apple CarPlay/Android Auto.

Nowy Fiat 500 rozpoczyna nowy rozdział innowacji Made in Fiat, czyniąc mobilność coraz bardziej dostępną i przyjazną dla środowiska.
0
Udostępniono
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

DSR S.A.
Alucrom Sp. z o.o.
PW TYREX Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
Gergonne Polska  Sp. z o.o.