Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Marka Volkswagen Samochody Osobowe po raz pierwszy przekazała klientom na świecie w ciągu czterech pierwszych miesięcy roku prawie dwa miliony samochodów.

Do końca kwietnia sprzedanych zostało 1,99 mln pojazdów (styczeń-kwiecień 2013: 1,91 mln), sprzedaż wzrosła o 4,6 procent. W miesiącu kwietniu osobowego Volkswagena odebrało 513 400 kierowców (kwiecień 2013: 480 900; +6.8 procent). W Polsce w okresie od stycznia do końca kwietnia zarejestrowano 12 683 osobowe Volkswageny, to o 37,54 procent więcej niż w tym samym okresie w 2013 roku.

„Marka Volkswagen Samochody Osobowe zwiększyła sprzedaż także w kwietniu. Zawdzięczamy to z jednej strony wzrostowi zainteresowania naszymi samochodami w Chinach i Europie, z drugiej strony utrzymującemu się wysokiemu popytowi na takie produkty, jak Golf. Model ten w swojej siódmej generacji kontynuuje 40-letnią tradycję sukcesów Golfa” - powiedział Christian Klingler, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu koncernu Volkswagen i marki Volkswagen Samochody Osobowe. „Jednak sytuacja na światowym rynku pozostaje nadal zmienna i wymagająca” - dodał Klingler.

W Polsce w pierwszych czterech miesiącach tego roku zarejestrowano 12 683 nowe samochody osobowe marki Volkswagen. Wynik ten jest aż o 37,54 procent większy, niż w analogicznym okresie w minionym roku (I-IV 2013: 9 221 szt.). Udział w rynku wzrósł w miesiącach styczeń-kwiecień tego roku do 10,19 procent (I-IV 2013: 9,29 procent), co stawia markę na drugim miejscu pod względem ilości zarejestrowanych aut w Polsce. Największą popularnością klientów w tym okresie cieszyły się: Passat (2 906 sztuk), Golf (2 775 szt.) oraz Tiguan (2 212 sztuk).

W Europie w pierwszych czterech miesiącach roku marka Volkswagen Samochody Osobowe sprzedała 567 800 samochodów (I-IV 2013: 545 300; +4,1 procent). Na region Europy Zachodniej (bez Niemiec) przypadło z tego 298 400 sztuk (I-IV 2013: 279.300; +6,8 procent). W Niemczech nabywcy odebrali 184 100 osobowych Volkswagenów (I-IV 2013: 180 500; +2,0 procent). Stabilnie rozwijała się sprzedaż w regionie Europy Środkowej i Wschodniej i wyniosła 85.300 sztuk (I-IV 2013: 85 500; -0,2 procent). W Rosji marka przekazała w pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku 45.800 samochodów (I-IV 2013: 49 500; -7,4 procent).

W regionie Azji i Pacyfiku Volkswagen Samochody Osobowe odnotował wzrost sprzedaży o 16,2 procent do 993 400 sztuk (I-IV 2013: 885 100). W Chinach (z Hongkongiem) sprzedanych zostało od stycznia do kwietnia 921 400 samochodów (I-IV 2013: 783 900; +17,5 procent).

W Regionie Ameryki Północnej sprzedaż do końca kwietnia wyniosła 182.700 aut (I-IV 2013: 196 200; -6,9 procent), z tego 118 200 osobowych Volkswagenów zakupili klienci z USA (I-IV 2013: 131 800; -10,4 procent).

W regionie Ameryki Południowej sprzedaż spadła do 183 900 sztuk (I-IV 2013: 235 100; -21,8 procent). W Brazylii na nowego osobowego Volkswagena zdecydowało się 144 700 klientów (I-IV 2013: 175 600; -17,6 procent).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Wirthwein Polska Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
Bimax Sp. z o.o.