Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W pierwszym półroczu br., Citroen sprzedał na całym świecie 769 000 samochodów. To o 0,8 % więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.



Na wynik ten składają się auta montowane i zespoły części zamiennych.

W 30 krajach Europy Citroen utrzymuje VI miejsce osiągnięte w 2010 r., dzięki pozycji w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, a także na swoim rynku krajowym gdzie udział w rynku przekroczył próg 15%. W e Francji osiągając udział w rynku samochodów osobowych i lekkich aut dostawczych na poziomie 15,7%, marka może poszczycić się rekordowym wynikiem, czyli sprzedażą ponad 227 000 nowych pojazdów, co oznacza dwukrotnie szybszy wzrost w stosunku do średniej rynku.

Citroen zajmuje drugą pozycję na rynku samochodów dostawczych. We Włoszech na rynku aut osobowych i lekkich dostawczych o tendencji spadkowej (-12,3%), Citroen plasuje się na piątym miejscu, z udziałem w rynku aut dostawczych wynoszącym 7 %. W Hiszpanii na rynku samochodów osobowych i lekkich dostawczych wykazującym silny spadek (-25,5%), marka zachowuje wiodącą pozycję pod względem wielkości sprzedaży, a jest również liderem na rynku pojazdów dostawczych.

Wobec regresu rynku aut osobowych i lekkich dostawczych (-4,4 %) w Wlk.Brytanii, Citroen utrzymuje tam wskaźnik penetracji na poziomie 3,9 %. Zdobywa 0,7% w kanale dystrybucji klientów indywidualnych i umacnia wielkość sprzedaży flotowej i aut dostawczych.

Z kolei w Niemczech francuski producent sprzedał 42 000 samochodów co oznacza wzrost o 2,4% na rynku o tendencji wzrostowej. Marka utrzymuje udział w rynku aut osobowych dla klientów indywidualnych na poziomie 2,3%. W segmencie małych samochodów (A+B) osiąga wskaźnik penetracji wynoszący 3,4%.

Więcej na "wnp.pl".

0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.