Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W trzecim kwartale 2012 roku Chevrolet sprzedał na całym świecie ponad 1,25 miliona samochodów, co oznacza wzrost o 3,1% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2011, a także ósmy z kolei rekordowy kwartał dla marki.

Tempo światowego wzrostu firmy Chevrolet przewyższa tempo wzrostu innych wiodących marek motoryzacyjnych.

„Chevrolet trafia w gusta coraz większej liczby klientów na całym świecie dzięki zaoferowaniu odbiorcom najbogatszej gamy modelowej w historii marki”, powiedział Chris Perry, wiceprezes ds. globalnego marketingu. „Chcemy nadal wykorzystywać nasz ogromny potencjał, będący zasługą ośmiu kolejnych rekordowych kwartałów, wprowadzając na całym świecie 25 nowych produktów w 2013 roku”.

Najpopularniejszym modelem Chevroleta na świecie pozostaje Cruze, który od początku roku sprzedał się w liczbie ponad 550 000 egzemplarzy, natomiast od momentu debiutu rynkowego trafił w ręce ponad 1,65 miliona klientów. Sprzedaż niewielkiego Sparka, miejskiego modelu Aveo/Sonic oraz sedana Malibu sukcesywnie rośnie wraz ze zwiększaniem liczby samochodów dostępnych w salonach dilerskich na świecie. Wprowadzenie do oferty w Tajlandii pickupa Colorado wywindowało miesięczne statystyki sprzedaży marki do poziomu znacznie przewyższającego wynik łącznej sprzedaży osiągnięty na tym rynku w roku 2011.

Chevrolet odnotował w trzecim kwartale wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku na wszystkich pięciu największych rynkach:
  • W Stanach Zjednoczonych Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 458 721 samochodów, co oznacza wzrost o 2,1%, będący w głównej mierze zasługą rekordowej sprzedaży samochodów osobowych, takich jak Volt, Cruze, Sonic i Spark.
  • W Chinach Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 152 328 pojazdów, co oznacza wzrost o 3,7%.
  • Sprzedaż modeli Chevroleta w Brazylii ponownie wzrosła w omawianym kwartale o 13,5% do poziomu 182 906 samochodów. Pod koniec tego miesiąca marka wprowadzi na rynek brazylijski model Onix, czyli niewielkiego hatchbacka wyposażonego w łatwy w obsłudze multimedialny system Chevrolet MyLink, który oferuje klientom szerokie możliwości przyłączeniowe.
  • Chevrolet utrzymuje trend wzrostowy w Rosji, dzięki wprowadzeniu do sprzedaży w tym regionie 7 nowych modeli. Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 58 453 samochody, co oznacza wzrost o 28,8%.
  • W Meksyku Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 44 387 samochodów, co oznacza wzrost o 14,3%.
Chevrolet będzie kontynuował transformację produktową w Stanach Zjednoczonych, wprowadzając do sprzedaży w przyszłym roku 13 nowych lub gruntownie zmodernizowanych samochodów, łącznie z nowym modelem Impala, nowym pickupem Silverado oraz nowym sportowym sedanem SS z napędem na tylne koła.

W Europie Chevrolet zaprezentował 10 nowych samochodów w ciągu zaledwie 18 miesięcy. Dziś firma może się poszczycić jedną z najmłodszych gam modelowych w branży motoryzacyjnej, przy czym ofensywa produktowa będzie kontynuowana w roku 2013 za sprawą odświeżonego Sparka oraz Traxa – nowego SUV-a Chevroleta, który pojawi się w europejskich salonach sprzedaży wiosną przyszłego roku.

Chevrolet, tradycyjnie amerykańska marka, odnotowuje obecnie ponad 60 procent sprzedaży poza rynkiem amerykańskim.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
GREG-PLAST
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.