Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
ssangyong logoSsangYong Motor informuje, że w lutym 2016 roku firma sprzedała łącznie 10 574 samochody: 6 982 na rynku krajowym i 3 592 w eksporcie.

Sprzedaż globalna SsangYonga wzrosła o ponad 8% w porównaniu do lutego ub.r. zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych. Do dobrego wyniku przyczyniły się także doskonałe wyniki sprzedaży Tivoli wsparte aktywną strategią, m.in. ulepszaniem oferty wszystkich oferowanych SUV-ów.

W porównaniu do zeszłego roku zanotowano wzrost sprzedaży 6,3% na rynku krajowym. Zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym aktywne strategie marketingowe podkreślające doskonałą jakość oferowanych produktów marki SsangYong, spotkały się z pozytywnym przyjęciem klientów.

Odnotowano także wzrost eksportu - o 13,9% w porównaniu do roku ubiegłego, dzięki wzrostowi sprzedaży w Europie o ponad 40%, w czym znaczący udział miał model Tivoli.

Jednocześnie podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie SsangYong zaprezentował nowy model XLV, zaś jego premiera w Korei odbędzie się w Seulu w dn. 8 marca.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

WOLMOT Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
GABEC