Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Marka Volkswagen Samochody Osobowe przekazała klientom w okresie od początku stycznia do końca października bieżącego roku 4,88 mln pojazdów (I-X 2012: 4,72 mln; +3,4 procent).

W miesiącu październiku sprzedaż wyniosła 551 400 sztuk (październik 2012: 501 400; +2,0 procent). Marka zanotowała dobre wyniki również w Polsce, gdzie w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy tego roku zarejestrowano 21 602 nowe Volkswageny (I-X 2012: 18 864; +14,51%).

„Mimo częściowo utrzymującej się trudnej sytuacji gospodarczej, sprzedaż osobowych Volkswagenów osiągnęła zadowalające wyniki. Wzrost odnotowany został po raz kolejny w regionie Azji i Pacyfiku, w tym szczególnie na naszym największym pojedynczym rynku - w Chinach” - powiedział Christian Klingler, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu koncernu Volkswagen i marki Volkswagen Samochody Osobowe.

W Europie sytuacja nadal jest trudna, do końca października nabywców znalazło 1,37 mln osobowych Volkswagenów (styczeń-październik 2012: 1,44 mln; -5,3 procent). W regionie Europy Zachodniej (bez Niemiec) sprzedanych zostało w tym okresie 682 200 samochodów (2012: 719 100; -5,1 procent). Na rynku niemieckim od stycznia do października sprzedaż spadła o 7,4 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosła 464 100 aut (2012: 501 300). W Europie Środkowej i Wschodniej marka Volkswagen Samochody Osobowe przekazała klientom w pierwszych dziecięciu miesiącach roku 220 500 pojazdów (2012: 223 100; -1,2 procent). Z tego 129 900 sztuk (2012: 137 200; -5,4 procent) przypadło na Rosję.

Na tle Europy bardzo dobrze wypada Polska. W naszym kraju, od stycznia do października 2013 roku zarejestrowano 21 602 samochody (I-X 2012: 18 864; +14,51%). Wzrósł także udział w rynku do 9,07 procent (I-X 2012: 8,32%).

W regionie Ameryki Północnej sprzedaż wzrosła o 0,9 procent do 513 100 samochodów (styczeń - październik 2012: 508 500). Z tego 343 000 aut znalazło nowych właścicieli w USA (styczeń - październik 2012: 357 400; -4,0 procent). W regionie Ameryki Południowej sprzedanych zostało od stycznia do października 602 500 osobowych Volkswagenów (2012: 699 700), co oznacza spadek o 13,9 procent. Na największy rynek tego regionu, Brazylię, przypadło z tego 454 000 sztuk (2012: 546 500; -16,9 procent).

Pozytywna tendencja utrzymuje się nadal w regionie Azji i Pacyfiku. Volkswagen przekazał klientom z tego regionu 2,20 mln samochodów (2012: 1,89 mln), czyli o 16,2 procent więcej, niż w pierwszych dziesięciu miesiącach ubiegłego roku. W Chinach (z Hongkongiem) sprzedanych zostało 2,02 mln aut (2012: 1,71 mln; +17,9 procent). Natomiast w Indiach sprzedaż spadła do 51 000 sztuk (2012: 57 400; -11,0 procent).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
LINEX Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
DSR S.A.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
Impel Group