Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
W okresie styczeń-lipiec br. Volkswagen sprzedał 2,95 mln aut osobowych ze swoim logo. To o 12,6 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku.

W lipcu 2011 r. do klientów trafiło 419 tys. samochodów, o 17,2 proc. więcej niż 12 miesięcy wcześniej. W I półroczu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej sprzedano 92,3 tys. aut (+42,2 proc.). Jednocześnie podwojono sprzedaż na rynku rosyjskim (45,4 tys. sztuk, +103 proc.). Na rodzimym rynku w Niemczech marka VW zanotowała 4,9-procentowy wzrost (301,7 tys.).

Sprzedaż w okresie siedmiu miesięcy 2011 r. (wybór):
  • Europa Zachodnia (bez Niemiec) - 1,02 mln sztuk (+8,1 proc.),
  • Niemcy - 352,7 tys (+8,5 proc.)
  • Europa Środkowa i Wschodnia - 111,8 tys. (+44 proc.)
  • Rosja - 56,5 tys. (+105 proc.),
  • Azja/Pacyfik - 1,1 tys. (+15,9 proc.),
  • Ameryka Płn. - 280,9 tys. (+22 proc.),
  • Ameryka Płd. - 444,1 tys. (+7,5 proc.)
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

WOLMOT Sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
DSR S.A.
GABEC
Poliamid Plastics Sp. z o.o.