Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
renault_logoPo sukcesie w Europie, gdzie od 1998 roku Renault utrzymuje się na pozycji lidera segmentu samochodów dostawczych, nowe Renault Master wchodzi teraz na rynek brazylijski.

W najbliższym czasie przewiduje się wprowadzenie go do sprzedaży w pozostałych krajach obu Ameryk. Od tej pory Nowy Master produkowany będzie lokalnie w fabryce w Kurytybie.

Nowy wygląd, niskie koszty eksploatacyjne, zwiększony komfort i funkcjonalność - nowe, solidniejsze i bezpieczniejsze, Renault Master, wchodzi właśnie na rynek brazylijski. Dostępne będzie w czterech wersjach nadwozia (minibus, furgon, Master podwozie i wersja przeszklona) oraz w licznych konfiguracjach długości i wysokości.

Renault Brazylia, lider segmentu samochodów modyfikowanych i posiadacz certyfikatu najlepszego producenta nadwozi modyfikowanych w kraju, oferować będzie nowego Mastera również w wersji zmienionej (karetka, transport osób niepełnosprawnych itp.).

- Segment samochodów dostawczych zajmuje coraz ważniejsze miejsce w strategii wzrostu Renault w Brazylii. W porównaniu z rokiem 2011 nasz udział w rynku samochodów dostawczych wzrósł o 24,5%. Poszerzyliśmy również ofertę serwisową dla flot samochodowych i użytkowników profesjonalnych - stwierdza z zadowoleniem Olivier Murguet, Dyrektor Generalny Renault Brazylia.

- W Brazylii Renault Master jest wzorem w swoim segmencie. Zachowuje przy tym bardzo wysoką wartość rezydualną przy wykupie - wyjaśnia Frédéric Posez, Dyrektor Marketingu Renault Brazylia.

Renault Master, wprowadzone na rynek brazylijski w 2002 roku, zdobyło znakomitą reputację w segmencie lekkich samochodów dostawczych. W 2012 roku w Brazylii zarejestrowano 8662 samochody, co stanowi wzrost o 17% w porównaniu z rokiem 2011 i to w sektorze, który zanotował spadek o 12%. Dzisiaj, dziesięć lat po wejściu na brazylijski rynek, Renault Master zajmuje drugie miejsce w Ameryce Południowej i w Brazylii w kategorii samochodów dostawczych do 3,5 tony.

Master przeznaczony na rynek lokalny będzie teraz produkowany w fabryce samochodów dostawczych w kompleksie Ayrtona Senny, w São José dos Pinhais (w stanie Paraná).

Obecność Renault na rynku brazylijskim Brazylia, której rynek motoryzacyjny wzrósł w 2012 o 6,1%, pozostaje drugim największym regionem zbytu dla Grupy Renault. Zanotowawszy w 2012 roku wzrost czterokrotnie wyższy niż wzrost całego sektora, marka Renault pobiła kolejny rekord sprzedaży (241 594 samochody) oraz udziału w rynku (6,6%, czyli + 1 punkt).

Centra obsługi biznesu Renault Pro+ również przyczyniły się do sukcesu, jaki samochody dostawcze Renault odniosły w Brazylii. Uruchomiona w 2012 roku sieć Renault Pro+ liczy sobie już 25 nowych koncesjonariuszy, a jej celem jest zwiększenie tej liczby do 53 do kwietnia 2013 roku.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.
DSR S.A.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.