Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
W fabryce Hyundai Motor Manufacturing Rus (HMMR) rusza proces zwalniania pracowników. Podpisywanie umów o rozwiązaniu umów o pracę rozpocznie się 16 stycznia i ma potrwać do 3 lutego.

Audi stawia na elektromobilność: Począwszy od roku 2026, marka z czterema pierścieniami w logo będzie premierowo wprowadzać na światowe rynki wyłącznie modele w pełni elektryczne, jednocześnie stopniowo, do roku 2033, wygaszając produkcję swoich modeli spalinowych.

W listopadzie 2022 roku w Rumunii zostało wyprodukowanych 48,5 tys. samochodów osobowych. To o 3,8 proc. więcej niż w tym samym miesiącu zeszłego roku.

Grupa Volkswagen i zajmująca się elektromobilnością firma Enel X Way powołały spółkę Ewiva, której zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju elektromobilności we Włoszech poprzez budowę stacji szybkiego ładowania w tym kraju. Niedawno otwarta pierwsza stacja sieci w Rzymie to kolejny krok na drodze ścisłej współpracy Grupy Enel i Grupy Volkswagen w celu rozbudowy ekosystemu dla elektromobilności na Półwyspie Apenińskim.

Uroczystość w głogowskim zakładzie Brose Sitech sp. z o.o. przy ulicy Północnej. Firma, która specjalizuje się w konstrukcji i produkcji kompletnych systemów siedzeń samochodowych oraz komponentów, miała co świętować, ponieważ w ostatnim czasie poczyniła bardzo duże inwestycje finansowe. To między innymi rozbudowa hali produkcyjnej, wybudowanie nowoczesnej lakierni i usytuowanie nowej linii produkcyjnej dla projektów MVS i MLB (modułowa konstrukcja siedzeń).

Fabryka Awtotor zawarła umowy z trzema chińskimi producentami i wznowiła montaż samochodów w zakładzie w Kaliningradzie, poinformował gubernator obwodu kaliningradzkiego Anton Alichanow.

Porsche Engineering i Vodafone Business utworzyły pierwszą w Europie hybrydową, prywatną sieć komórkową (MPN) 5G w Centrum Technicznym Nardò (NTC). Zlokalizowany na południu Włoch poligon testowy należy do Porsche i jest obsługiwany przez Porsche Engineering.

Mercedes-Benz kontynuuje adaptację swojej globalnej sieci produkcyjnej do budowy aut elektrycznych. Najcenniejsza marka samochodów luksusowych na świecie przygotowuje się, aby do końca dekady przejść na napędy całkowicie elektryczne wszędzie tam, gdzie pozwolą na to warunki rynkowe.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

TIMRET Sp. z o.o.
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
LIBELI Sp. z o.o.