Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Fabryka samochodów we francuskim Sochaux to nie jedyny zakład Grupy Stellantis, który boryka się z problemami w dostawach komponentów, w szczególności półprzewodników.

W lipcu br. w Wlk. Brytanii zostało wyprodukowanych 58,0 tys. samochodów osobowych. To o 8,6 proc. więcej niż przed rokiem. Produkcja na Wyspach Brytyjskich rośnie trzeci miesiąc z rzędu.

Fabryka Stellantis w Sochaux ma w tym poważne problemy produkcyjne wynikające z nadal trwającego niedoboru półprzewodników.

Od niedawna w fabryce Volkswagena w Zwickau zjeżdża z taśmy elektryczny model ID.5 – to szóste auto z takim napędem, które jest produkowane w saksońskim zakładzie. Jedna fabryka, sześć samochodów – to niezwykłe wyzwanie.

Na swojej drodze ku całkowicie elektrycznej przyszłości Mercedes-Benz stawia kolejny krok w kierunku rozwoju i produkcji nowej generacji wysokowydajnych ogniw oraz modułów akumulatorów. Nowa fabryka CATL w Debreczynie na Węgrzech będzie dostarczać ogniwa akumulatorowe do europejskich zakładów producenta w Niemczech i na Węgrzech.

PEUGEOT odsłania szczegóły pracy specjalistów odpowiedzialnych za montaż i testowanie akumulatorów trakcyjnych instalowanych w osobowych i dostawczych zelektryfikowanych modelach marki (w 100% elektrycznych lub z napędem hybrydowym typu plug-in).

Od zakładu montażowego do przyszłego centrum kompetencji w dziedzinie elektromobilności: 20 sierpnia 2002 roku z linii produkcyjnej fabryki w Lipsku zjechał pierwszy samochód – Porsche Cayenne. To, co zaczęło się 20 lat temu, stało się dla Porsche prawdziwą historią sukcesu.

Produkcja we francuskich fabrykach samochodów należących do Renault i Stellantis, po przerwie urlopowej zostanie wznowiona w lepszych warunkach niż przed rokiem.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
GABEC
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
FABER CNC