Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Koncern Volkswagena ma szanse powiększyć przewagę w sprzedaży aut w drugiej połowie 2009 r.,w Niemczech,  po pokonaniu konkurencji w pierwszych sześciu miesiącach.

Szef marki Seat w Niemczech uważa, że w 2010 r. sprzedaż nowych aut może spaść do 2,6 mln aut, po tym jak wyczerpią się pieniądze na dopłaty do złomowania aut.

Chociaż koncern BMW zapowiedział ograniczenia czasu pracy, nie dotyczy to zakładu w Lipsku.  W wrześniu produkcja ma tam wzrosnąć z 600 do 730 aut dziennie.

Związek Przemysłu Motoryzacyjnego w Niemczech (VDA) liczy, że dzięki premiom za złomowanie starych aut zostanie sprzedanych 3,5 mln aut.

Szef Sbierbanku, który wraz z Magną ma stać się większościowym udziałowcami w Oplu, uważa, że wyścig o niemiecką markę został zakończony.

BMW będzie kontynuował w drugiej połowie br. program skróconego czasu pracy, poinformował w czwartek rzecznik koncernu.

W czerwcu liczba nowych rejestracji na największym europejskim rynku motoryzacyjnym, w Niemczech wzrosła o 40 proc. do 427 tys. pojazdów.

Ford of Europe potwierdził w środę swoją decyzję, że wszystkie nowe modele Focusa, kod 2010 r., będą powstawać w fabryce w Saarlouis w Niemczech.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

TIMRET Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.