Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Toyota, od niedawna największy producent samochodów na świecie, teraz staje w szranki z niemieckim Volkswagenem w kategorii największego pracodawcy w branży.

General Motors i Ford rozważają współpracę przy projektowaniu nowych silników i układów przenoszenia napędu - twierdzi "The Detroit News".

Chrysler LLC nerwowo poszukuje sposobów redukcji kosztów oraz możliwości nawiązania współpracy z zagranicznymi producentami aut, aby podreperować stan swoich finansów w okresie ostrego spadku sprzedaży i w obliczu pogarszających się prognoz dla firmy.

Indyjski koncern Mahindra może odkupić firmę produkującą słynne samochody terenowe Hummer od mającego kolosalne straty General Motors.

Strata amerykańskiego potentata motoryzacyjnego wyniosła 15,5 mld dol., ale odpisy pochłonęły 9,1 mld dol. Był to jeden z najgorszych kwartałów koncernu, który od początku roku zwiększył straty do 18,7 mld.

W tym kurczącym się torcie azjatyccy producenci aut mieli rekordowy udział. Wyniósł on 49 proc. To głównie zasługa japońskiego Nissana.

Wyniki koncernu ucierpiały przez odpisy na restrukturyzację. Agencja S&P, spodziewając się strat całej motoryzacyjnej wielkiej trójki z Detroit, obniżyła ich ocenę.

W pierwszym kwartale GM miał 3,25 mld USD straty, a w minionym wzrosła ona do 15,5 mld. Główna przyczyna to spadek sprzedaży samochodów w Stanach Zjednoczonych, zwłaszcza ciężarówek i SUV-ów, a właśnie one generują 60 proc. przychodów GM.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Link International Transport
FABER CNC
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Kempny Komponenty
Poliamid Plastics Sp. z o.o.