Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Volkswagen Group Rus osiągnął nowy kamień milowy w swojej produkcji - w fabryce w Kałudze został wyprodukowany 700-tysięczny silnik benzynowy 1,6 MPI EA211.

Ta jednostka napędowa wytwarzana jest w Rosji od 2015 roku.
Silniki są wytwarzane z zlokalizowanych komponentów - blok cylindrów, głowica cylindrów i wał korbowy są produkowane na terenie Rosji.

W 2020 roku w fabryce Volkswagen Group Rus w Kałudze wyprodukowano 111,5 tys. silników, z których 18,7 tys. sztuk wyeksportowano do zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym do Polski, Hiszpanii i Meksyku. Komponenty do silników są eksportowane do Czech, do fabryki Škoda Auto w Mladej Boleslav.

Silniki produkowane w Kałudze montowane są w najpopularniejszych modelach produkowanych w Rosji: Volkswagenie Polo, Škodzie RAPID, KAROQ, OCTAVIA oraz zupełnie nowym Volkswagenie Taos, którego produkcję rozpoczęto w Rosji w maju 2021 roku.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
Craemer GmbH
ProfilGate
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
YETICO S.A.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.