Wszystko po to, by można było bez zakłóceń kontynuować produkcję aut. W tym celu pracownicy utrzymania ruchu potrzebują wielu informacji, które wcześniej nie były dostępne w postaci jednego zestawienia.
Aplikacja „Mobilne utrzymanie ruchu Audi” zmienia ten stan rzeczy. Zapewnia pracownikom utrzymania ruchu - w pełni automatycznie - natychmiastowy dostęp do informacji o usterkach systemu. Za pomocą powiadomień typu „push” aplikacja przekazuje im wszystkie istotne dla ich pracy dane w czasie rzeczywistym: Które urządzenie i w której hali wymaga uwagi? W którym magazynie dostępne są części zamienne? Czy sprawą być może zajmuje się już inny pracownik? - Wszystkie te informacje można zobaczyć w aplikacji po zalewnie kilku kliknięciach. Pozwala to uzyskać większą przejrzystość działań, skraca czas ich wykonania, a wysoka jakość danych, pozwala na szybszy przebieg procesów. Wszystkie informacje o usterkach i wykonanych etapach prac są bowiem na miejscu rejestrowane cyfrowo przez pracowników utrzymania ruchu. W przyszłości wszystkie dane szczegółowe będą - dzięki technologii mobilnej - zawsze dostępne dla całego zespołu.
Aplikacja „Mobilne utrzymanie ruchu Audi” została opracowana przez zespół złożony z pracowników montażu i działu IT. Od kilku miesięcy w ramach testów korzystali z niej pracownicy utrzymania ruchu w dziale montażu w Ingolstadt oraz w lakierni w Neckarsulm. Aplikacja zostanie w najbliższych miesiącach wprowadzona również w tym drugim zakładzie. Planuje się również jej używanie w innych zakładach Audi.