Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
citroen logoW okresie 6 pierwszych miesięcy roku światowy rynek samochodowy odnotował wzrost rzędu 4%. Taki rozwój sytuacji jest zasługą dwóch potężnych regionów: Europy i Chin.

W tym czasie CITROËN sprzedał 624 tys. samochodów na świecie, co oznacza 7% wzrost w porównaniu do pierwszego półrocza 2013 roku. Taki wynik koncern zawdzięcza Chinom i Europie.

To dla marki CITROËN kluczowe rynki, ponieważ trafia na nie 85 proc. sprzedaży światowej. Dodatkowo wyniki marki CITROËN w tych regionach przewyższają wyniki prezentowane przez całe tamtejsze rynki.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.