Tool-Shop 2019
MotoSolutions do 22.11
VIA (do 31 grudnia 2019 r.)
Georg Utz (do 31 grudnia 2019)
MTM 12 MC od uruchomienia
TUV SUD (do 30 listopada 2019 r.)
ITA do 31.01.2020
GALWANO PARTNERS do 03.02.2020
Continental i Bosch dostarczały komponenty elektroniczne o zbyt wysokiej zawartości ołowiu. Dotyczy to elementów zamontowanych w milionach samochodów. Ujawnił to niemiecki dziennik „Bild am Sonntag”.

Przez lata firmy Continental i Bosch dostarczały koncernom motoryzacyjnym komponenty elektroniczne o zbyt wysokiej zawartości ołowiu. Continetal twierdzi, że elementy, o których mowa, były stosowane w płytkach drukowanych. Rzecznik tej firmy dodaje, że części te w żadnym stopniu nie obciążały środowiska. Według informacji niemieckiego tabloidu „Bild am Sonntag” komponenty znajdują się w pojazdach prawie wszystkich producentów samochodów na całym świecie. Znalazły się więc w kilku milionach samochodów wyprodukowanych po 2013 roku.

Continental twierdzi, że firma nie może póki co podać liczb i danych, ponieważ limity ołowiu dla różnych komponentów zmieniały się w latach 2013, 2015 i 2016. Rzecznik firmy zwrócił uwagę, że limity zostały przekroczone tylko nieznacznie. Nie ma to wpływu na jakość produktu i bezpieczeństwo pojazdów. Według podanych informacji ilość ołowiu wynosi średnio około 0,0003 gramów powyżej limitu.

Więcej: Rzeczpospolita

0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

A. Berger Polska Sp. z o. o.
Paks'D Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
 TÜV SÜD Polska Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
ZEM Sp. z o.o.