Jaka nie byłaby odpowiedź, jego zasługi dla budowy potęgi Daimlera są niezaprzeczalne. Karierę we władzach koncernu rozpoczął jednak jako prezes Chryslera, w czasach, kiedy Daimler i Chrysler były jedną firmą. Powszechnie uważa się, że to właśnie Dieter Zetsche (...) doprowadził amerykańską część DaimleraChryslera do rentowności. (..)
W 2006 roku zajął miejsce Jüergena Schremppa jako szef całego DaimleraChryslera, a za firmę w USA zrobił odpowiedzialnym Thomasa LaSordę. Jego postrzeganie sklejonej firmy diametralnie się wtedy zmieniło - to właśnie Zetsche był pomysłodawcą „rozwodu” części amerykańskiej i niemieckiej w 2007 roku.
Więcej o szefie Daimler AG w "Rzeczpospolitej".
W 2006 roku zajął miejsce Jüergena Schremppa jako szef całego DaimleraChryslera, a za firmę w USA zrobił odpowiedzialnym Thomasa LaSordę. Jego postrzeganie sklejonej firmy diametralnie się wtedy zmieniło - to właśnie Zetsche był pomysłodawcą „rozwodu” części amerykańskiej i niemieckiej w 2007 roku.
Więcej o szefie Daimler AG w "Rzeczpospolitej".