Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
psaTrzycylindrowy silnik benzynowy Turbo PureTech, który w roku 2015 zdobył tytuł „Silnika Roku”, 19 marca br. osiągnął liczbę 300 tys. wyprodukowanych egzemplarzy w fabryce Française de Mécanique.

Silnik PureTech montowany jest w modelach Peugeot 208, 308, 2008 i 3008, Citroën C3, C4, C4 Cactus i C4 Picasso oraz w DS 3 i DS 4. Zapewnia on obniżenie zużycia paliwa i emisji CO2 średnio o 18 proc. w porównaniu z wolnossącym silnikiem EP, którego parametry wydajności oraz emisji i tak są wzorcowe według dzisiejszych wymogów.

Turbodoładowny silnik benzynowy PureTech ma również szereg innych zalet: jest mniejszy i lżejszy, a przy tym umożliwia wykorzystanie osiągów na wysokim poziomie jak na tę klasę pojemności skokowej i zapewnia przyjemność prowadzenia.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
BARIBAL Group
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.