Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
honeywell_logoTesty przeprowadzone przez Daimlera były statyczne i nie odzwierciedlają rzeczywistego przebiegu wypadku - oświadczył dziennikowi "Handelsblatt" przedstawiciel Honeywella do kontaktów z władzami w Europie, Tim Vink.

Spór dotyczy czynnika chłodzącego stosowanego w klimatyzacji samochodowej. Daimler odmówił używania R1234yf  produkcji Honeywella i DuPonta twierdząc, że podczas spalania może wydzielać trujący gaz fluorek wodoru. Stosuje więc za zgodą Berlina starszy czynnik R134a, który został zakazany w Unii od początku 2013 r. jako szkodliwy dla środowiska. Wywołuje znacznie więcej gazów cieplarnianych.

Więcej Rzeczpospolita
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Etyfol
SJM EUROSTAT SAS
Pol-Technology Sp. z o.o.