Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Niestety brak oznak poprawy na francuskim rynku motoryzacyjnym - we wrześniu br. nad Sekwaną zarejestrowano o 18,3 proc. mniej nowych aut niż 12 miesięcy wcześniej.

Francuzi kupili 136,9 tys. samochodów. Jedyne markami, które zanotowały wzrost sprzedaży to: Audi (+0,7 proc.), Toyota (+5,4 proc.), BMW (+5,6 proc.), Kia (+8,9 proc.) i Hyundai (+46,5 proc.).

Pomimo znaczącego spadku we wrześniu na pozycję lidera wróciło Renault (27,4 tys. aut, -35,8 proc.). Na kolejnych pozycjach znalazły się Peugeot (22,8 tys., -0,8 proc.) i Citroen (19,4 tys. -9,5 proc.). Na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło w ostatnim miesiącu III kwartału br. 54,2 proc. wszystkich zarejestrowanych nowych pojazdów (74,2 tys. sztuk).

W okresie styczeń-wrzesien 2012 r. we Francji zarejestrowano 1,43 mln nowych pojazdów, o 13,9 proc. mniej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Na auta francuskie przypadło 53,54 proc. całości, w tym 18,54 proc. na Renault (265,3 tys. sztuk, -21,9 proc.), 16,36 proc. na Peugeot (234 tys., -19 proc.), 14,27 proc. na Citroena (204,2 tys., -17,8 proc.) i 4,25 proc. na Dacię (62,5 tys., -2,7 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.