Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
alt W ramach najbardziej kompleksowej kampanii w historii marki, ŠKODA odnawia i rozszerza swoją gamę modeli.

Język projektowania dynamicznej i eleganckiej, pięciodrzwiowej ŠKODY VisionC, wprowadza kolejny, ewolucyjny krok: pełen energii, bardziej wyrazisty i nasycony emocjami projekt, będzie stanowił brzask marki. Jednocześnie koncept pięciodrzwiowego coupé demonstruje możliwości w innowacyjnej i emocjonalnej konstrukcji podwozia.

Od ponad 100 lat produkcji samochodów, ŠKODA kładzie duży nacisk w zakresie konstrukcji. Marka po raz kolejny podkreśla tradycyjne doświadczenie w projektowaniu i inżynierii poprzez koncepcję ŠKODY VisionC.

2014 02 26 genewa visionc2 s„Debiut VisionC to kolejny krok w ewolucji designu i rozwoju marki ŠKODA. Nowy model to ucieleśnienie doświadczenia w zakresie projektowania i technologii, podkreślające dynamizm i wysoką wartość jednej z najstarszych firm samochodowych świata” - zauważa Windried Vahland, dyrektor generalny ŠKODY.

VisionC to pięciodrzwiowe coupé, które wyróżnia się dynamicznym, pełnym emocji, ekspresyjnym wyglądem. Połączenie delikatnych, płynnych płaszczyzn z wyrazistymi, mocnymi detalami sprawia, że VisionC rzuca się w oczy, a odpowiednio dobrane proporcje jego nadwozia podkreślają zjawiskowy kontrast między światłem i cieniem.

Przód nowej ŠKODY emanuje niezachwianą pewnością siebie, podczas gdy tylna część nadwozia jest zaskakująca, wręcz ekstremalna.

Nadwozie VisionC, wyraźnie pokazujące ambicje ŠKODY w zakresie stylistyki, to również dopełnienie niesamowitej pomysłowości konstruktorów, dzięki której VisionC łączy w sobie wysokiej klasy design, nowoczesne rozwiązania technologiczne, przestronne wnętrze, funkcjonalność i zmysłowość nadwozia typu coupé, zapewniając przy tym mnóstwo miejsca dla czterech pasażerów oraz ich bagaży.

Pojemny bagażnik i wyjątkowe możliwości transportowe stały się już znakiem charakterystycznym ŠKODY i obecne są również w modelu VisionC. Zaawansowana płyta podłogowa MQB i wynikająca z jej zastosowania efektywność produkcji, doskonale współgrają z niską masą pojazdu i dopracowaną aerodynamiką.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom ŠKODA udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020 CO2.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

HQ Plastics
Pol-Technology Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.