Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Niemiecki rynek motoryzacyjny jak na razie skutecznie opiera się trendom spadkowym w krajach Unii Europejskiej. W kwietniu br. u naszego zachodniego sąsiada zerejestrowano o 2,94 proc. więcej samochodów niż rok wcześniej. 
W pierwszym II miesiącu lutym zarejestrowanych 274 tys. aut. Na marki "niemieckie" przypadło 66,24 proc. wszystkich sprzedanych nowych samochodów (181,5 tys. pojazdów; +1,82 proc.). Niekwestionowanym liderem pozostaje Volkswagen (61,1 tys., +0,45 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się BMW (27,2 tys.; +6,2 proc.) i Mercedes (25,8 tys., +16,7 proc.). Spadek sprzedaży odnotowały Opel (-9,13 proc.) i Ford (-6,31 proc.).

W okresie styczeń-kwiecień br. w Niemczech zarejestrowano niespełna 1,05 mln nowych samochodów, o 1,75 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki: Volkswagen (233,9 tys., +2,88 proc.), BMW (93,4 tys., +3,17 proc.) i Mercedes (91,4 tys., +8,56 proc.).
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Deltax Programming Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.