![](/images/stories/flags/germany_flag.jpg)
Większy spadek dotknął marki niemieckie (181 tys. sztuk, -11,78 proc.) niż marki zagraniczne (108,04 tys. sztuk, -1,11 proc.).
Sprzedaż lidera rynku marki Volkswagen była niższa o 12,50 proc. (56, tys. aut) a wicelidera, Mercedesa o 10,13 proc. (27 tys. pojazdów). Kolejne miejsca należały do Audi (26,78 tys., -10,04 proc.) i Forda (21,4 tys, -6,82 proc.).
W okresie czterech miesięcy br. w Niemczech zarejestrowano 1,13 mln samochodów osobowych, o 2,53 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku.
W okresie czterech miesięcy br. w Niemczech zarejestrowano 1,13 mln samochodów osobowych, o 2,53 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku.