Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
nissan Nissan zapoczątkował segment crossoverów, tworząc niezwykle udane modele Juke, Qashqai oraz X-Trail.

Dzięki połączeniu muskularnej sylwetki aut 4x4, kosztów użytkowania na poziomie hatchbacka oraz technologii i jakości charakterystycznych dla samochodach luksusowych, marka sprzedała w Europie ponad 2,5 miliona aut tego segmentu.
Czy zatem Nissan może podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej i znów zaskoczyć innowacyjnością? Co by było, gdyby marka stworzyła nowy sposób zapewnienia ekscytujących wrażeń z jazdy? Odpowiedź przyjdzie na Salonie Samochodowym we Frankfurcie.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.