Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Opel ma zaszczyt znaleźć się wśród finalistów najważniejszej europejskiej nagrody motoryzacyjnej już po raz trzeci z rzędu. Tym razem to Opel Meriva z niekonwencjonalnymi drzwiami i innowacyjną ergonomią znalazł się na skróconej liście kandydatów do prestiżowej nagrody Samochodu Roku 2011.

„Tak klienci, jak i specjaliści dostrzegli fakt, iż Opel wytwarza ujmujące pojazdy o dynamicznej stylistyce i innowacyjnej technologii” – mówi Alain Visser, wiceprezes Opel/Vauxhall ds. sprzedaży, marketingu i usług posprzedażnych. „Dowodzi to tego, że Opel posiada doskonałą ofertę samochodów.”

Spośród 41 wprowadzonych na rynek w bieżącym roku samochodów wybrano siedmiu finalistów COTY. Jury złożone z 59 najważniejszych dziennikarzy motoryzacyjnych z 23 państw europejskich ogłosi tegorocznego zwycięzcę 29 listopada. Nagroda Samochodu Roku ma specjalne znaczenie, ponieważ przyznawana jest wyłącznie jednemu zwycięzcy. Insignia zdobyła tę wyjątkową nagrodę w roku 2009; w roku ubiegłym na skróconej liście kandydatów znalazła się Astra.

Jurorzy przyznają głosy w kategoriach takich, jak design, komfort, bezpieczeństwo, oszczędność, prowadzenie, osiągi, funkcjonalność, zgodność z przepisami ochrony środowiska, zadowolenie klienta i cena. Do konkursu zgłosić można wyłącznie nowe modele, nie zaś poddane jedynie drobnej kosmetyce lub wyposażone w nowy silnik lub skrzynię biegów. Oceniane są one bez względu na kraj pochodzenia, powinny być jednak dostępne w co najmniej pięciu europejskich krajach w czasie głosowania, a przewidywana wielkość sprzedaży powinna wynosić 5000 egzemplarzy rocznie.

Od roku 1964, w którym głosowanie przeprowadzono po raz pierwszy, Opel zdobył nagrodę COTY trzykrotnie. Kadett drugiej generacji zdobył tę nagrodę w roku 1985, Omega w roku 1987, a Insignia w 2009.

Nowy Opel Meriva podąża śladami Insignii, podkreślając wyznawaną przez Opla filozofię opartą na łączeniu niemieckiej precyzji z zuchwałym designem. Mistrz elastyczności łączy w sobie innowacyjne technologie z ergonomiczną stylistyką. Meriva jest pierwszym w historii pojazdem, który otrzymał aprobatę niezależnego stowarzyszenia lekarzy i ekspertów ds. pleców i kręgosłupa Aktion Gesunder Rücken (AGR). Na największą uwagę zasługują drzwi w systemie FlexDoors, siedzenia tylne FlexSpace oraz bagażnik rowerowy FlexFix.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
FABER CNC
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.