Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
psa_peugeot_citroen_logoW 2011 r. sprzedaż Grupa PSA wzrosła o 6,9 proc. do 59,91 mld euro. W dużej mierze do sukcesu przyczyniły się działania Faurecii.

 Zysk netto wyniósł 588 mln euro, z tego 150 mln euro przyniosła działalność spółki w Chinach - Dongfeng Peugeot Citroën Automobile.

  Wyniki finansowe dwóch najważniejszych grup:
  •  Dywizja Automotive - sprzedaż - 42,71 mln euro (+3,2 proc.), w tym 31,68 mln euro (+2,9 proc) z produkcji pojazdów. Działaność w tej grupy w 2011 r. zakończyła się stratą operacyjną w wysokości 92 mln euro w porówaniu do 621 mln przychodu rok wcześniej.
  • Faurecia - 16,19 mld euro ze sprzedaży (+17,4 proc.) przy 651 mln euro przychodu operacyjnego (+43 proc.).

Na 2012 r. PSA prognozuje, że sprzedaż na rynkach europejskich spadnie 5 proc. i więcej. Rodzimy rynek francuski skurczy się nawet o 10 proc. Koncern zakłada natomiast wzrosty w Chinach (+7 proc.), Ameryce Płd. (+6 proc.) i Rosji (+5 proc.). PSA planuje jednak uzyskanie w tym roku lepszego zysku netto, dzięki m.in. lepszemu programowi zarządzania gotówką, zbyciu aktywów i wprowadzeniu nowych modeli samochodów. 

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Craemer GmbH
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Sigfox Poland Sp. z o.o.